LEWIS brengt social media Vaillant op juiste temperatuur

LEWIS brengt social media Vaillant op juiste temperatuur

Antwerpen – Voor de strategische uitbouw van hun social mediakanalen steunt Vaillant Group op LEWIS België. Voor de merken Vaillant en Bulex zal LEWIS een doorgedreven content strategie op de diverse sociale mediakanalen uitrollen.

De aanstelling van LEWIS kwam er na een uitgeschreven pitch waarbij verschillende bureaus in competitie werden geplaatst. LEWIS wist Vaillant te overtuigen met een helder en goed doordacht voorstel voor beide merken. Xavier Lalieu, Communications Manager bij Vaillant Group: “We kijken ernaar uit om samen met LEWIS onze merken Vaillant en Bulex te versterken via social media. Op deze manier willen we consumenten en onze partners nog beter informeren en ondersteunen met onze jarenlange expertise op vlak van verwarmingstechnologie.

Ook Jeroen Rigole, General Manager bij LEWIS België is enthousiast: “Vaillant Group en LEWIS werken reeds succesvol samen in Nederland. We kijken ernaar uit om Vaillant, en het Belgische zusterbedrijf Bulex nu ook in België via social media verder te positioneren.”

LEWIS België verleent communicatie en marketingdiensten aan een breed scala van merken binnen zowel België als Luxemburg en coördineert ook projecten op internationaal vlak.
LEWIS.jpgvaillant_logo_rgb.jpg

Over LEWIS
LEWIS is een internationaal communicatiebureau, met sterke verankering in België. Afhankelijk van de vooropgestelde doelstellingen bepalen wij de juiste strategie en boodschappen en vertalen deze naar campagnes voor zowel earned, owned als paid media. Dankzij onze expertise in PR, marketing en digitale communicatie leveren we concrete en meetbare resultaten. Met meer dan 600 medewerkers verspreid over 29 kantoren in Europa, Azië, en Noord-Amerika, is LEWIS één van de snelst groeiende bureaus ter wereld. In België werken we trots voor klanten als Google, LG, bol.com, Robert Half, SAP, Nintendo, 20th Century Fox en De’Longhi Group.

LEWIS va développer la stratégie de Vaillant sur les médias sociaux

Anvers – Vaillant Group fait appel à LEWIS Belgique pour le développement stratégique de ses canaux de médias sociaux. LEWIS déploiera une stratégie de contenu poussée, sur différents réseaux sociaux, pour les marques Vaillant et Bulex.Plusieurs agences ont répondu à l’a