YUN trekt samen met LEWIS ten strijde

YUN trekt samen met LEWIS ten strijde

AntwerpenYUN Probiotherapy heeft de laatste 3 jaren een sterke evolutie gerealiseerd in het ontwikkelen van doeltreffende oplossingen voor veelvoorkomende huidcondities en persoonlijke verzorging. Aan de hand van goede bacteriën die de natuurlijke beschermlaag van de huid beschermen, versterken en herstellen, helpt YUN haar gebruikers om zich beter in hun ‘vel’ te voelen.

YUN doet beroep op LEWIS om meer zichtbaarheid te creëren en awareness te verhogen voor hun baanbrekende producten. LEWIS zal een PR-strategie uittekenen, creatieve campagnes uitrollen en het medianetwerk uitbouwen. Samen met LDV, die onder andere de nieuwe TV commercial voor YUN creëerde, werken beide bureaus met YUN in de strijd tegen de slechte bacteriën.

Tom Gybels, Chief Commercial Officer bij YUN: “In het verleden werkten we reeds op ad-hoc basis samen met LEWIS. Door de mooie resultaten, hebben we gekozen om nu een structurele samenwerking met LEWIS aan te gaan. Dankzij hun PR-expertise zullen we de positie van YUN verder kunnen consolideren in de Belgische markt.

Jeroen Rigole, General Manager LEWIS: “We geloven heel erg in het bedrijf YUN en hun innovatieve aanpak op vlak van huidverzorgingsproducten. YUN zal een revolutie in de industrie teweegbrengen en we zijn dan ook trots dat we hen hierbij mogen ondersteunen.

Om het brede publiek kennis te laten maken met de verschillende producten en hun toepassingen, pakken ze dit jaar uit met een grootschalige en impactvolle marketingcampagne. Zo lanceerde YUN, in samenwerking met creatief reclamebureau LDV United haar eerste TV commercial, die sinds kort op het scherm te zien is. In deze bijzondere en opvallende commercial trekken de goede bacteriën, zogenaamde Probiotherapie, ten strijde tegen de slechte bacteriën om zo acné symptomen en atleetvoeten te bestrijden.
LEWIS.jpgYUN_png_all.pnglogo_YUNblack-2op1.png

Over LEWIS
LEWIS is een internationaal communicatiebureau, met sterke verankering in België. Afhankelijk van de vooropgestelde doelstellingen bepalen wij de juiste strategie en boodschappen en vertalen deze naar campagnes voor zowel earned, owned als paid media. Dankzij onze expertise in PR, marketing en digitale communicatie leveren we concrete en meetbare resultaten. Met meer dan 600 medewerkers verspreid over 29 kantoren in Europa, Azië, en Noord-Amerika, is LEWIS één van de snelst groeiende bureaus ter wereld. In België werken we trots voor klanten als Google, LG, bol.com, Robert Half, SAP, Nintendo, 20th Century Fox en De’Longhi Group.

Download All

LEWIS_Master_Logo_Magenta.jpg

image | 47.1 KB

YUN_png_all.png