CareStyle 7-serie breidt uit: vanaf nu altijd piekfijn de deur uit met Braun

CareStyle 7-serie breidt uit: vanaf nu altijd piekfijn de deur uit met Braun

Mechelen - Of je nu nog snel dat sexy jurkje voor je date of het trainingspak van je kleine voetballer moet gladstrijken, je klaarmaken is nooit zo simpel als het lijkt. Met de nieuwste modellen van de Braun CareStyle 7-serie gaan je strijkvaardigheden er evenwel sterk op vooruit. De stoomgenerator is een echte krachtpatser waarmee je snel alle plooien gladstrijkt. Hij is bovendien uitgerust met het nieuwe FastClean-systeem waardoor ontkalken sneller en gemakkelijker gaat dan voordien.

Daarnaast werd ook het design van het strijkijzer zelf volledig vernieuwd waardoor CareStyle 7 is uitgerust met Brauns lichtste strijkijzer. Dankzij de afgeronde Eloxal 3D Plus-strijkzool houdt niets je nog tegen en strijk je moeiteloos achterwaarts over zakken, knopen en ritsen heen. De iCare-technologie beschermt ten slotte jouw kleding doordat de temperatuur geschikt is voor alle soorten stof.

Al deze features zorgen ervoor dat je van strijken geen stress krijgt maar dat het gemakkelijker en aangenamer wordt. Neem dus afscheid van luidruchtige en zware strijkijzers en geniet van strijken met de nieuwste CareStyle 7-stoomgeneratoren!

De helft van de Belgen vindt strijken te tijdrovend, maar dat is nu verleden tijd

IS7155_ ironing backwards.jpgIS7155_icare_funktion_frau0883_IS7144.jpg
Uit onderzoek blijkt dat maar liefst 50% van de Belgen strijken tijdrovend vindt, maar met de nieuwste modellen binnen de CareStyle 7-serie strijk je jouw wekelijkse wasmand in no time weg en heb je op zondag meer tijd over voor ontspanning. De helft van onze strijkbewegingen gebeurt achterwaarts waardoor we vaak blijven vasthaken aan knopen, zakken en andere obstakels. Moeilijke overhemden strijk je dus voortaan netjes in de plooi. Door de gebogen vorm van de Eloxal 3D Plus-strijkzool – de eerste afgeronde strijkzool ter wereld – strijk je moeiteloos achterwaarts over alle hindernissen heen. De afgeronde vorm van een snowboard stond model voor de unieke strijkzool. De Eloxal-coating van het strijkijzer zorgt ervoor dat je gemakkelijk over alle stoffen glijdt waardoor je je kleding effectiever en sneller kunt gladstrijken. Bovendien is de zoolplaat bestand tegen oxidatie en wrijving zodat je je kleding niet beschadigt.
CareStyle 7 is Brauns krachtigste serie stoomgeneratoren met zilveren look en bestaat uit drie modellen; de IS7143 WH heeft 7 bar stoomdruk, een continue stoomafgifte van 125 g/min en een stoomshot van 450 g voor perfecte strijkresultaten. De overige twee modellen – CareStyle 7 Pro IS7155 WH en IS7156 BK– hebben maar liefst 7,5 bar stoomdruk, een continue stoomafgifte van 125 g/min en een stoomshot van 500 g. De hoge stoomdruk dringt met een krachtig stoomshot diep in de stof, met als gevolg dat de plooien sneller worden gladgestreken.

Mannen, opgelet! Nooit meer commentaar op je strijkkunsten

IS 7156_steam_performance_business0179.jpg
Bijna één op de vijf Belgische mannen krijgt weleens commentaar op zijn strijkkunsten vanwege zijn partner, maar met de nieuwste CareStyle 7 is strijken voor iedereen een fluitje van een cent. Nooit meer beschadigde kleding zoals de bekende schroeiplekken, want de iCare-instelling beschermt jouw kledingstukken doordat de temperatuur geschikt is voor alle soorten stof. Je hoeft jouw kleding dus ook niet meer te sorteren waardoor je ook nog eens tijd wint. Handig toch?
Daarnaast kun je ook gebruikmaken van de eco-instelling. Dit houdt in dat het toestel de optimale temperatuur biedt voor perfecte resultaten op delicate stoffen zoals zijde, wol of zelfs synthetische stofjes. Hiermee bespaar je bovendien meer dan 30% energie in vergelijking met de iCare-instelling.

De CareStyle 7 Pro beschikt nog over een leuk extraatje waardoor je razendsnel de moeilijkste strijkopdrachten aankan, namelijk de turbo-instelling. Door de maximale stoomkracht is deze instelling ideaal om de hardnekkigste kreuken uit dikker textiel zoals linnen of jeans te verwijderen.

Zwaar werk met het lichtste strijkijzer van Braun

IS7156_(1).jpg
Voor de nieuwe topserie stoomgeneratoren ontwikkelde Braun een nieuw lichtgewicht strijkijzer met een dynamisch design waarmee je met weinig inspanning grootse prestaties levert. Om het comfort en gebruiksgemak nog meer te verhogen, heeft het strijkijzer aan de bovenkant een premium rubberen afwerking waardoor het goed in de hand ligt. Ook beschikken de stoomgeneratoren over een groot uitneembaar waterreservoir van 2 liter waardoor je langer kunt strijken zonder bij te vullen. Je neemt het vlotjes uit het toestel en vult het eenvoudig met de grote vulopening.

Ook de CareStyle 7 is award winning

Plus X Award 2018_CareStyle 7_Black_ENG.jpgPlus X Award 2018_Best product 2018_CareStyle 7_black_ENG.jpgAward 3.pngAward 4.png
De nieuwe CareStyle 7-serie, is net als alle producten van Braun bedacht en ontwikkeld volgens de Duitse kwaliteitsstandaard. Dat streven naar excellentie werd ook beloond: de CareStyle 7 wist niet alleen de Plus X Award voor ‘Beste product van 2018’ in de wacht te slepen, maar is ook bekroond met de Plus X Award voor uitstekende kwaliteit, gebruiksvriendelijkheid en design.

Naast de twee Plus X Awards werden de nieuwe stoomgeneratoren van Braun recent ook bekroond met de German Design Award 2018 en Reddot Design Award 2018.

Prijs en beschikbaarheid:
- CareStyle 7 IS7143 WH met wit/zilveren afwerking voor een adviesprijs van € 279,99.
- CareStyle 7 Pro IS7155 WH met wit/zilveren afwerking voor een adviesprijs van € 299,99.
- CareStyle 7 Pro IS7156 BK met zwart/zilveren afwerking voor een adviesprijs van € 299,99.

Voor meer informatie over de CareStyle 7-stoomgenerator of het adres van een verkooppunt kun je contact opnemen met Braun op het nummer 015 28 08 40 of surfen naar www.braunhousehold.be.

Over Braun Household – Designed for what matters
Braun-producten vereenvoudigen het dagelijkse leven van de consument dankzij nuttige innovaties, functioneel design, tijdloze esthetiek en een hoge betrouwbaarheid. De producten zijn bedacht en ontwikkeld volgens Duitse kwaliteitsnormen. Bovendien is de duurzame kwaliteit cruciaal voor het sterke imago en het succes van het merk.

Als premium Duits merk biedt Braun consumentenproducten aan in diverse categorieën, waaronder huishoudproducten. Niet alleen is het merk wereldwijd marktleider voor staafmixers*, maar groeit het ook continu op het vlak van de food preparation- en strijkcategorie. Sinds 2012 is Braun Household onderdeel van De’Longhi Group, waartoe ook de merken De’Longhi en Kenwood behoren.

*Bron: onafhankelijk onderzoeksbureau, wereldwijd marktleider in waarde jan-dec 2016

WAX Interactive opent tweede kantoor in België

Nog dichter bij klanten dankzij een nieuw team nabij Brussel