Makkelijk maaien!

Makkelijk maaien!

Accessoires van Robomow, het ideale Vaderdagscadeau

Nooit meer de tuin zelf maaien? Klinkt als muziek in de oren. Tegenwoordig dwalen de robotmaaiers door de tuinen en doen zij het werk in jouw plaats. Omdat maaien vaak nog steeds als een mannenwerk gezien wordt, heeft Robomow een aantal cadeau-ideeën voor Vaderdag paraat, die het maaien nog eenvoudiger maken.

Duikt jouw vader met dit goede weer ook meteen de tuin in? Nu de temperaturen stijgen en de zon komt opdraven, weten zij steeds het gras groen en gezond te houden. Maak het je vader of partner eens zo gemakkelijk en doe ze een plezier met de gebruiksvriendelijke en uiterst efficiënte accessoires RoboHome, RoboGrips of de Mulchreiniger. Deze accessoires zijn zo ontworpen dat ze het gebruik vergemakkelijken, maar ook de levensduur van de robotmaaier verlengen.

RoboHome: de carport voor de grasmaaier

De RoboHome is gemaakt van kwalitatieve materialen en beschermt de robotmaaier tegen direct zonlicht en regen. Het houdt het toestel droog en vuilvrij. Daardoor zorgt de mini-carport voor een langere levensduur. Het design is op maat gemaakt: elke Robomow grasmaaier heeft zijn eigen, aangepaste RoboHome.

RoboGrips for Robomow.jpgRoboGrips.png

RoboGrips: stroef rijden

Maaien tijdens een natte herfstdag? Geen probleem dankzij RoboGrips! Deze innovatieve, eenvoudig te monteren accessoire biedt verbeterde tractie en een betere grip in natte omstandigheden. RoboGrips is gemaakt voor Robomow RS / RC-modellen en ontworpen om precies op de Power Wheels te passen.
Robomow RX with Mulch Cleaner.jpgRobomow RX with Mulch Cleaner_fade.jpgRobomow RX Mulch Cleaner top.png

Mulchreiniger: betere prestaties, minder onderhoud

De Mulchreiniger voor Robomow RX-modellen verwijdert automatisch het gemaaide gras tijdens het maaien en zorgt daardoor voor betere prestaties en minder onderhoud. Maar hoe werkt dat? Het zit hem in de details: aan het lange einde van de Mulchreiniger zit een gewichtje. Wanneer de machine draait, zorgt het gewicht ervoor dat de Mulchreiniger iets draait om de grasresten van het maaidek te verwijderen.
Accessoires zijn verkrijgbaar bij alle Robomow dealers en geselecteerde detailhandelaren. Meer info op www.robomow.com.

Over Robomow
Robomow, opgericht in 1995, brengt wereldwijd robotmaaiers op de markt. Robomow’s state-off-the-art, award-winnende maaiers worden gebouwd met behulp van een breed portfolio aan unieke en gepatenteerde technologieën. Robomow-producten zijn ontworpen en gebouwd om mensen te verlossen van het routineklusje van het gras maaien, het leven makkelijker en plezieriger te maken door meer tijd te creëren voor leukere activiteiten.

Sinds kort is Robomow onderdeel van MTD Products. Het hoofdkantoor van MTD bevindt zich in Cleveland, Ohio en heeft meer dan 10.000 werknemers wereldwijd verspreid over 183 landen. MTD is een familiebedrijf met een lange traditie, nu beheerd door de derde generatie van de familie en oorspronkelijk opgericht in 1932 door drie immigrantengineers uit Duitsland.

Tondre facilement !

Les accessoires de Robomow, le cadeau idéal pour la fête des Pères
. Ne plus jamais devoir tondre votre jardin vous-même ? Vous en rêvez. De nos jours, les robots-tondeuses parcourent votre jardin et font le travail à votre place. Le fait de tondre est encore souvent