CES 2018: Kingston Digital lanceert 7-in-1 USB Type C Hub

• •Nucleum Hub voegt functionaliteiten toe aan MacBooks
  • •7 extra poorten met 1 USB-C verbinding
  • •Een verminderd elektromagnetische storingsgevoeligheid
Brussel, 8 januari 2018 - Kingston Digital Europe Co LLP, een onderdeel van Kingston Technology Company Inc., leider op het gebied van geheugenproducten, kondigt de lancering aan van Nucleum™,  een 7-in-1 Type C USB hub. Nucleum is de ideale hub voor de nieuwere MacBooks vanwege de extra USB-C en USB-A poorten, evenals HDMI en SD/microSD kaart poorten.

Nucleum, is, met zijn meerdere poorten, gebouwd als oplossing voor alle consumentenaccessoires die worden gebruikt zoals een muis, toetsenbord of tweede monitor. Gebruikers kunnen productiever werken doordat alle zeven poorten op hetzelfde moment gebruikt kunnen worden. Nucleum gebruikers kunnen een MacBook® opladen, terwijl ze tegelijkertijd gebruik maken van een harde schijf en een iPhone® opladen.

Elektromagnetische interventie (EMI) kan optreden tussen USB 3.0 poorten (op elk apparaat of systeem) en Wi-Fi apparaten zoals routers, draadloze muizen en toetsenborden. Breedbandruis dat wordt gegenereerd door het USB 3.0 dataspectrum kan, wanneer beide zich dicht bij elkaar bevinden, van invloed zijn op draadloze radio-ontvangers die op 2.4GHz zenden. EMI wordt op de Nucleum voorkomen door bescherming en unieke plaatsing van de poorten. De poorten zijn voorzien van bescherming en de indeling van de USB Type A en Type C zitten nu tegenover elkaar in plaats van naast elkaar. Dit vermindert de kans op EMI en het biedt meer ruimte voor het gebruik van adapters in verschillende formaten.

“De vraag naar accessoires voor apparaten die gebruik maken van Type C aansluitingen groeit”, aldus Niels Burnet, Business Development Manager Kingston. “Het idee achter Nucleum was om een draagbaar, eenvoudig te gebruiken en ‘alles-in-1’ hub te creëren. Wij geloven dat dit de accessoire is om overal mee naartoe te nemen.”

Op dit moment is Nucleum beschikbaar in de Verenigde Staten. Later in Q1 is het ook beschikbaar in andere landen. Het product heeft een garantie van twee jaar en gratis technische ondersteuning. Voor meer informatie bezoek: www.kingstongo.com/nucleum.
  • Meer pixels: We hebben 4K HDMI output toegevoegd voor je nieuwe notebook.
  • Stroom Pass-Through: Haal meer uit je iPhone®, Bluetooth koptelefoon, en andere apparaten.
  • Opladen: Wil je alle apparaten tegelijkertijd gebruiken? Geen probleem, plug alles in ga aan de slag!
  • Draagbaar: De handige grootte betekent dat je de USB-C hub overal mee naartoe kunt nemen.
  • Creatie: Schiet, ontwikkel en bewerk beelden waar je ook bent met gebruik van de SD en de microSD poorten.
  • Op maat gemaakt: Nucleum is ontworpen als aanvulling op je nieuwe MacBook.
  • Multipoort adapter: Je hoeft niet meerdere dongels mee te nemen om de apparaten te verbinden.
  • Productafmetingen (zonder kabel): 127mm x 45mm x 14.2mm (5″ x 1.77″ x .56″).
  • Productafmetingen (met kabel): 276.4mm x 45mm x 14.2mm (10.88″ x 1.77″ x .56″).
  • Gewicht: 92,4g (3,2 oz.).
Nucleum.jpgScreen Shot 2018-01-08 at 17.21.33.png
Voor meer informatie bezoek kingston.com.

Kingston is te vinden op:

Over Kingston Digital
Kingston Digital, Inc. (“KDI”) is de Flash Memory afdeling van Kingston Technology Company, de grootste onafhankelijke geheugenproducent ter wereld. KDI, opgericht in 2008, is gevestigd in Fountain Valley, California, USA. Voor meer informatie bezoek http://www.kingston.com.

LG ondersteunt Amazon Alexa in 2018 TV’s met ThinQ®

Compatibiliteit met Alexa voor meer veelzijdigheid in LG webOS Smart TV's