CES 2018: Kingston toont toekomstige SSD-oplossingen

CES 2018: Kingston toont toekomstige SSD-oplossingen

• •Klant- en businessdemonstraties van SSD, M.2, U.2 en 7-in-1 mediahub voor nieuwe MacBooks
  • •Uitbreiding van geïntegreerde oplossingen en beveiligde USB-sticks
Brussel, 8 januari 2018 - Kingston Digital, Inc., onderdeel van Kingston Technology Company, leider op het gebied van geheugenproducten, toont zijn nieuwste producten tijdens CES. Kingston demonstreert zowel solid-state drives en gecodeerde USB-sticks als nieuwe lifestyle producten voor consumenten.

“We kijken ernaar uit om te laten zien wat Kingston in 2018 in petto heeft. CES is een mooie gelegenheid om de vele technologische oplossingen die Kingston biedt te demonstreren”, aldus Ferdi van der Zwaag, Business Development Manager Kingston. “Van SSD’s voor de zakelijke markt, gecodeerde USB’s, mobiele consumentenproducten tot geïntegreerde oplossingen. We bieden klanten betrouwbaarheid, de beste beveiliging en maximale prestaties.”

Kingston zal verschillende producten tonen tijdens CES:
  • •Nucleum™: een 7-in-1 Type-C mediahub die de mogelijkheden van nieuwere MacBooks uitbreidt, gezien het beperkt aantal USB Type-C-poorten. Nucleum sluit zich aan bij Bolt, de USB-stick voor iPhone en iPad, als onderdeel van Kingston’s mobiele lifestylelijn.
  • • De multi-drive DCU1000 PCIe NVMe U.2 SSD in een 10-bay 1U rack-mount-server waarbij het mogelijk is om zeer hoge prestaties te bereiken, aangezien de U.2-servers dit jaar de mainstream-markt betreden. Er worden 40 fysieke SSD’s gekoppeld aan de 10-bay demo.
  • • DCU1000 & DCP1000 NVMe-demo’s met weergave, bewerking en kleurcorrectie van 8K RED Raw en 4K 16-bit float EXR-beelden.
  • • De UV500 SATA SSD familie (2,5”, M.2 en mSATA), met 3D NAND en TCG Opal geactiveerd.
  • • De goedkopere A1000 M.2 PCIe NVMe SSD waarmee consumenten de voordelen van PCIe-prestaties via SATA kunnen zien.
  • • Verschillende geïntegreerde geheugenoplossingen in alledaagse consumentenproducten.
  • •De volledige serie beveiligde USB-sticks van zowel Kingston als IronKey™, dat in 2016 door Kingston is overgenomen.
Voor meer informatie bezoek kingston.com.

Kingston is te vinden op:

Over Kingston Digital
Kingston Digital, Inc. (“KDI”) is de Flash Memory afdeling van Kingston Technology Company, de grootste onafhankelijke geheugenproducent ter wereld. KDI, opgericht in 2008, is gevestigd in Fountain Valley, California, USA. Voor meer informatie bezoek http://www.kingston.com.

CES 2018: Kingston Digital lanceert 7-in-1 USB Type C Hub

Brussel, 8 januari 2018 - Kingston Digital Europe Co LLP, een onderdeel van Kingston Technology Company Inc., leider op het gebied van geheugenproducten, kondigt de lancering aan van Nucleum™,  een 7-in-1 Type C USB hub. Nucleum is de ideale hub voor de nieuwere MacBooks