HEMA opent nieuwe winkel in Schelle aan A12 Shopping

HEMA opent nieuwe winkel in Schelle aan A12 Shopping

Schelle, 15 december 2017 – HEMA opent vandaag een nieuwe winkel op de Boomsesteenweg in Schelle. De winkel is vandaag feestelijk geopend en dit weekend zijn er verschillende activiteiten gepland voor de eerste bezoekers.
A12 Shopping
De winkel is gelegen aan de A12 Shopping, Boomsesteenweg 35 – 37 en is daarmee de 97ste HEMA winkel in België.

HEMA’s internationale formule
De nieuwe winkel is volledig ingericht naar het voorbeeld van haar internationale formule. Deze is gebaseerd op verschillende Werelden in huis waardoor het voor klanten veel eenvoudiger is om artikelen te vinden en met elkaar te combineren. Zo staan alle dames- en herenmode, producten voor de badkamer, keuken, baby en woonkamer bij elkaar. Het is vooral de overzichtelijkheid en de frisse uitstraling van de winkels die bij klanten in het oog springt. De indeling in werelden maakt in één keer duidelijk waar klanten moeten zijn.

“HEMA is steeds op zoek naar goede locaties om het bestaande winkelpark te optimaliseren en is reeds geruime tijd gecharmeerd door A12 shopping. We zien dat de HEMAwinkels op dergelijke locaties verspreid over België het uitstekend doen, omdat we hier de behoefte en het gemak van onze klanten kunnen inlossen. Naast ons assortiment, waar we inspelen op de dagelijkse behoeften van onze klant, draagt eveneens de uitstekende parkeergelegenheid ertoe bij dat we op korte termijn kunnen rekenen op vast cliënteel. Op die manier zetten we onze klant centraal en streven we er naar hun verwachtingen elke dag in te lossen zodat ze de shopping experience die ze ervaren bij HEMA ook buiten de stad kunnen beleven.”

Carla Velghe, directeur HEMA België en Luxemburg

IMG_9473.JPGIMG_9474.JPG

Over HEMA
Sinds 1926 maakt HEMA het dagelijkse leven van haar klanten makkelijker en leuker. Met producten die opvallen door een goede kwaliteit, een goed ontwerp en een scherpe prijs. HEMA heeft bijna 700 winkels in 7 landen, 17.000 medewerkers en circa 32.000 producten en diensten. Echt HEMA.

Adobe Delivers Record Revenue of $2 Billion in Q4

Achieves Record Creative Cloud, Adobe Document Cloud and Adobe Experience Cloud Revenue in Fiscal 2017