Maak je look compleet in een oogwenk met de nieuwe CareStyle 7-stoomgenerator van Braun

Mechelen - Je klaarmaken voor vertrek is nooit zo simpel als het lijkt. Je favoriete kledingstuk ligt wellicht nog gekreukt in je koffer, je beste vriendin heeft je topje geleend en je leukste blouse ligt nog bedolven onder een berg wasgoed. Wanneer je niets hebt om aan te trekken, begint de race tegen de klok pas echt. Gelukkig sta je er niet alleen voor! Dankzij de iCare-technologie, de afgeronde Eloxal 3D-strijkzool en de krachtige stoom van de Braun CareStyle 7 ben je in een mum van tijd klaar en strijk je gemakkelijk alle plooien glad waardoor je toch nog op tijd kunt vertrekken. Maak je look compleet in een oogwenk met Braun!

Na een eerdere succesvolle introductie van de CareStyle 3 en CareStyle 5-stoomgeneratoren, is het nu de beurt aan CareStyle 7, Brauns krachtigste stoomgenerator. Het toestel beschikt over de iCare-technologie, een technologie die kleding beschermt door de perfecte temperatuurregeling die geschikt is voor alle soorten stof. Met de afgeronde Eloxal 3D-strijkzool glijd je moeiteloos over zakken, knopen en ritsen, ook bij een achterwaartse strijkbeweging.

Ontdek alle kenmerken van de CareStyle 7
- Afgeronde 3D-strijkzool
Net zoals alle andere modellen in het CareStyle-assortiment is ook de CareStyle 7 uitgerust met de eerste afgeronde strijkzool ter wereld. De afgeronde vorm van een snowboard stond model voor de ijzersterke, krasbestendige Eloxal 3D-strijkzool. Hiermee strijk je moeiteloos over alle hindernissen heen, zelfs achterwaarts.

Braun CareStyle 7-stoomgenerator | Pluspunt: afgeronde 3D-strijkzool

- iCare-technologie
De CareStyle 7 beschikt over twee verschillende instellingen. De iCare-instelling beschermt de kleding doordat de temperatuur geschikt is voor alle soorten stof. Dit houdt in dat je nooit meer hoeft te wachten tot je strijkijzer is opgewarmd of afgekoeld. Daarbij hoef je eveneens je kleding niet meer te sorteren, wat behoorlijk wat tijdwinst oplevert. Daarnaast is er de eco-instelling. Deze is ideaal om delicate stoffen zoals zijde perfect te strijken. Ook aan het milieu is gedacht: het toestel verbruikt namelijk 30% minder energie* zonder te moeten inboeten op het resultaat.

- Brauns krachtigste stoomgenerator
7 bar stoomdruk, een continue stoomafgifte van 125 g/min en een stoomshot van 400 g zorgen voor perfecte strijkresultaten, zelfs bij de hardnekkigste kreuken. De hoge stoomdruk dringt met een krachtig stoomshot diep in de stof, met als gevolg dat de plooien sneller worden gladgestreken.

- Minder bijvullen en minder geluid
Het nieuwe toestel beschikt over een extra groot, uitneembaar waterreservoir, waardoor de strijkduur aanzienlijk langer is zonder dat je het hoeft bij te vullen. Het reservoir van maar liefst 2 liter is naadloos geïntegreerd in het strakke ontwerp en is voorzien van een comfortabele handgreep. Je neemt het dus vlotjes uit de stoomgenerator. Dankzij de grote vulopening vul je het reservoir snel en gemakkelijk onder de kraan bij.

Daarnaast is de CareStyle 7 uitgerust met de Silent-technologie van Braun, die maar één doel heeft: strijken aangenamer maken. Dankzij deze innovatieve technologie biedt het toestel optimale strijkprestaties met minder geluidshinder.

Award winning
De CareStyle 7 is net als alle producten van Braun bedacht en ontwikkeld volgens de Duitse kwaliteitsstandaard. Dat streven naar excellentie werd ook beloond: de CareStyle 7 wist niet alleen de Plus X Award voor ‘Beste product van het jaar’ op de markt voor stoomgeneratoren in de wacht te slepen, maar is ook bekroond met de Plus X Award voor uitstekende kwaliteit en design.

*vergeleken met de iCare-instelling

Tv-commercial Braun CareStyle 7-stoomgenerator | Maak je look compleet

Bekijk en lees hier alle informatie over de CareStyle 7 en ontdek hoe je je look compleet maakt in een oogwenk met Braun.

Prijs en beschikbaarheid: CareStyle 7:
- IS7044 BK - beschikbaar in het zwart voor een adviesprijs van € 269,99.

Voor meer informatie over de CareStyle 7-stoomgenerator of het adres van een verkooppunt kun je contact opnemen met Braun op het nummer 015 28 08 40 of surfen naar www.braunhousehold.be.

Over Braun Household – Designed for what matters
Braun-producten vereenvoudigen het dagelijkse leven van de consument dankzij nuttige innovaties, functioneel design, tijdloze esthetiek en een hoge betrouwbaarheid. De producten zijn bedacht en ontwikkeld volgens Duitse kwaliteitsnormen. Bovendien is de duurzame kwaliteit cruciaal voor het sterke imago en het succes van het merk.

Als premium Duits merk biedt Braun consumentenproducten aan in diverse categorieën, waaronder huishoudproducten. Niet alleen is het merk wereldwijd marktleider voor staafmixers*, maar groeit het ook continu op het vlak van de food preparation- en strijkcategorie. Sinds 2012 is Braun Household onderdeel van De’Longhi Group, waartoe ook de merken De’Longhi en Kenwood behoren.

*Bron: onafhankelijk onderzoeksbureau, wereldwijd marktleider in waarde jan – dec 2016

500+ deelnemers voor EMEA Progress User Group (PUG) Challenge; Progress CEO Yogesh Gupta als keynote spreker

PUG Challenge, georganiseerd door klanten en partners van Progress, vindt van 15 tot en met 17 november plaats in Praag en biedt deelnemers inzicht in de laatste Progress-strategieën en producten, maar ook training, ondersteuning en samenwerking met Progress medewerkers, partners en eindgebruikers