Braun TexStyle 7 Pro: krachtig stoomstrijkijzer voor snel en efficiënt strijkwerk

Mechelen - Braun lanceert de TexStyle 7 Pro, een nieuwe serie van vier stoomstrijkijzers waarmee stapels wasgoed in een mum van tijd weggewerkt worden. Dankzij de combinatie van krachtige stoomshots en een nauwkeurige temperatuurregeling levert het strijkijzer perfecte strijkresultaten, zelfs bij de meest hardnekkige kreuken. De afgeronde Eloxal 3D-strijkzool zorgt voor een optimaal glijresultaat over alle obstakels en in alle richtingen, zelfs achterwaarts. Strijken wordt nu ook leuk.

Het uitermate krachtige stoomstrijkijzer van Braun biedt verschillende stoomopties voor de beste resultaten en heeft een vermogen van 2400W, 2600W of 2800W, een stoomafgifte van 30g/min. of 50g/min. in turbostand en een stoomshot van 220g tot 230g (*). Dankzij het krachtige stoomshot dringt de stoom diep in de stof en worden de plooien sneller gladgestreken. Met de driehoekige stoomzone in de punt van het strijkijzer strijkt u moeilijk te bereiken plekken zoals kragen en naden perfect.

De afgeronde vorm van een snowboard stond model voor de ijzersterke, krasbestendige Eloxal 3D-strijkzool, de eerste afgeronde strijkzool ter wereld. Door de gebogen vorm strijkt u met de TexStyle 7 Pro moeiteloos achterwaarts over alle hindernissen zoals knopen, zakken en ritsen. Deze nieuwe serie stoomstrijkijzers kreeg eveneens Brauns unieke zoolplaat met Eloxal-coating, waardoor het strijkijzer gemakkelijk over alle stoffen heen glijdt. Bovendien is de gepatenteerde strijkzool krasbestendig zodat u zeer lang kunt genieten van een soepel glijresultaat.

Lifestyle TexStyle 7 Pro.jpgLifestyle TexStyle7 Pro (1).jpgLifestyle TexStyle7 Pro (4).jpg
Knopen en hangende gordijnen, zó gestreken!
Met één druk op de knop wordt de stoom met veel kracht uit het strijkijzer geperst. Dit is onder andere zeer handig bij het verticaal stomen van gordijnen of blazers. Het toestel beschikt over een precisiepunt in de punt van de zool, zodat de ergste kreuken en moeilijk te bereiken plaatsen zoals knopen en naden in een handomdraai gestreken kunnen worden. Door de automatische uitschakelfunctie (*) — waarbij het toestel na 8 minuten wordt uitgeschakeld in verticale positie of na 30 seconden in horizontale positie— is het apparaat tevens extra veilig en energiebesparend.

Zorgeloos strijken
Het stoomstrijkijzer heeft een grote vulopening voor het waterreservoir – 300ml – waardoor water bijvullen een gemakkelijke taak wordt, ook tijdens het strijken zelf. Daarnaast zorgt het verbeterde druppelstopsysteem ervoor dat er geen water uit de strijkzool loopt, zelfs niet wanneer een lage temperatuur is ingesteld.

Als expert in huishoudproducten heeft Braun een lange geschiedenis als ontwikkelaar van onder andere innovatieve strijkoplossingen. Tijdens die ontwikkeling is Braun op zoek gegaan naar betekenisvolle innovaties waarbij design, kwaliteit en gebruiksgemak belangrijk zijn.

Youri Plasmans, Braun Household: ‘We leven in een wereld waar tijd een steeds belangrijker rol speelt; alles moet snel gaan en we willen weinig tijd spenderen aan huishoudelijke taken zoals strijken. De helft van onze strijkbewegingen gebeurt achterwaarts waardoor we vaak blijven vasthaken aan knopen, zakken en andere obstakels. Onze unieke afgeronde Eloxal 3D-strijkzool, die we reeds terugvonden bij de CareStyle-stoomgeneratoren, glijdt gemakkelijk over alle hindernissen heen en levert sneller resultaten. In een mum van tijd strijkt u met de gloednieuwe TexStyle 7 Pro-stoomstrijkijzers uw favoriete kledingstuk perfect glad en maakt u uw look of outfit compleet. We zijn dan ook trots dat we deze serie stoomstrijkijzers kunnen aanbieden als aanvulling op het bestaande assortiment stoomstrijkijzers en stoomgeneratoren.’

(*) Specificaties zijn afhankelijk van het model.

Prijs en beschikbaarheid:
TexStyle 7 Pro:
- SI 7042 GR - beschikbaar in wit met lichtgroene accenten voor een adviesprijs van € 79,99.
- SI 7062 BL - beschikbaar in wit met lichtblauwe accenten voor een adviesprijs van € 89,99.
- SI 7066 VI - beschikbaar in wit met paarse accenten voor een adviesprijs van € 94,99.
- SI 7088 GY - beschikbaar in wit met grijze accenten voor een adviesprijs van € 99,99.

Voor meer informatie over de TextStyle 7 Pro-modellen of het adres van een verkooppunt kunt u contact opnemen met Braun op het nummer 015 28 08 40 of surfen naar www.braunhousehold.be.

Over Braun Household – Designed for what matters
Braun-producten vereenvoudigen het dagelijkse leven van de consument dankzij nuttige innovaties, functioneel design, tijdloze esthetiek en een hoge betrouwbaarheid. De producten zijn bedacht en ontwikkeld volgens Duitse kwaliteitsnormen. Bovendien is de duurzame kwaliteit cruciaal voor het sterke imago en het succes van het merk.

Als premium Duits merk biedt Braun consumentenproducten aan in diverse categorieën, waaronder huishoudproducten. Niet alleen is het merk wereldwijd marktleider voor staafmixers, maar groeit het ook continu op het vlak van de food preparation- en strijkcategorie. Sinds 2012 is Braun Household onderdeel van De’Longhi Group, waartoe ook de merken De’Longhi en Kenwood behoren.

Braun TexStyle 7 Pro : un fer à repasser puissant pour un repassage rapide et efficace

Malines : Braun lance la nouvelle série TexStyle 7 Pro qui comprend quatre fers à repasser. Ceux-ci vous permettront de repasser des tas de linge en moins de temps qu’il ne faut pour le dire. Grâce à l’association d’un coup de vapeur puissant et d’un réglage précis de la