LG Air Solutions Benelux versterkt lokale team in België

LG Air Solutions, één van de snelst groeiende aanbieders van klimaatoplossingen, breidt haar Benelux-team uit met twee nieuwe collega’s in België. Met het oog op het bestendigen van zakelijke groei, wil LG Air Solutions haar aanwezigheid op de Belgische markt vergroten en een verbeterde klantenservice garanderen.

Pieter Van Der Poorten en Wesley Pensis vervoegen het Benelux-team in België respectievelijk als Sales Manager Belux en Service Coördinator HVAC Belux.  Door deze personeelsuitbreiding kan LG Air Solutions Benelux vandaag rekenen op 15 medewerkers. Een dichtere kijk op de Belgische markt laat toe om installateurs en adviseurs nog beter te ondersteunen, en sneller een antwoord te bieden op nieuwe noden.

Richard de Waal van LG Air Solutions: “De Belgische markt erkent de kwaliteit en doorgedreven productinnovaties van LG Air Solutions en meer en meer bedrijven kiezen voor onze duurzame klimaatoplossingen. Waar het vroeger enkel draaide om het leveren van klimaatoplossingen zoals airco of warmtepomp, verwacht de markt inmiddels dat we meedenken over totaaloplossingen. Met een toegewijd Belgisch team verhogen we onze lokale aanwezigheid en dankzij deze eerstelijnsopvolging staan we dichter dan ooit bij onze klanten.”

LG Air Solutions ontwikkelt duurzame klimaatsystemen die zich onderscheiden zowel op het vlak van energie-efficiëntie van de systemen als het gebruik van milieuvriendelijke en recyclebare materialen gedurende het productieproces. De producten van LG Air Solutions worden ontwikkeld in Korea en worden ontworpen met het oog op het op de markt brengen van innovaties die de markt dynamiseren en waarmee LG Air Solutions het verschil kan maken. Richard de Waal: “Innovatie zit in ons DNA, en we streven ernaar om dat in de B2B-markt net zo snel te doen als voor consumenten. Het kan altijd slimmer, efficiënter en energiezuiniger.” Ook investeert het bedrijf veel in kwaliteitscontroles om steeds producten van hoogstaande kwaliteit te kunnen garanderen.

Over LG Air Solutions
Met geavanceerde technologie, ontwikkeld door LG Electronics, biedt LG Air Solutions klanten duurzame klimaatsystemen voor iedere ruimte en voor elk doel. Van een wandunit die slechts één slaapkamer koelt, tot een systeem dat een heel ziekenhuis koelt en verwarmt. De klimaatsystemen van LG Air Solutions onderscheiden zich zowel op het vlak van energie-efficiëntie van de systemen als het gebruik van milieuvriendelijke en recyclebare materialen gedurende het productieproces. Ook investeert het bedrijf veel in kwaliteitskeuringen om er zeker van te zijn dat de producten van hoogstaande kwaliteit zijn. Meer informatie over LG Air Solutions is hier te vinden: https://www.lgklimaat.be.

LG Air Solutions is onderdeel van LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS), wereldwijde leider en technologische innovator op gebied van consumentenelektronica, mobiele communicatiemiddelen en huishoudelijke apparatuur. LG Electronics bestaat uit vier bedrijfsonderdelen – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance & Air Solutions en Vehicle Components – en is een van ‘s werelds toonaangevende producenten van flatscreen televisies, mobiele apparaten, airconditioners, wasmachines en koelkasten. LG Electronics Benelux Sales BV is gevestigd in Amstelveen, Nederland, met een regionaal kantoor in Edegem, België.

Meer informatie en nieuws over LG Electronics zijn te vinden op lg.com/nl, lgblog.nl en lgnewsroom.nl.

Voor meer informatie en interviewaanvragen kunt u contact opnemen met het team van LEWIS:

Telefoon: +32 3 304 36 30
Email: lgbenelux@teamlewis.com

Axis introduceert netwerkradartechnologie voor doeltreffende bewegingsdetectie

Brussel, 28 september - Axis Communications, marktleider op het gebied van netwerkvideo, introduceert de AXIS D2050-VE netwerkradardetector. Dit is een uitstekende aanvulling op camera's met videobewegingsdetectie en maakt het mogelijk om bewegende objecten te volgen met PTZ-camera's.