Kingston introduceert stijlvolle USB met superieure snelheid

Kingston introduceert stijlvolle USB met superieure snelheid

Stijlvol en snel: de supercar onder de USB-sticks.

Brussel, 19 september 2017Kingston Digital, Inc., het Flash-memory onderdeel van Kingston Technology Company, leider op het gebied van geheugenproducten, heeft de nieuwste 3.1 USB, de DataTraveler® Elite G2, geïntroduceerd. De DataTraveler Elite G2 biedt gebruikers uitstekende prestaties door verbeterde snelheid en grote capaciteit.

DataTraveler Elite G2 is een USB 3.1 Gen 1* (USB 3.0) met een grote capaciteit en snelheid waardoor gebruikers sneller films, foto’s en andere grote bestanden kunnen overzetten. Het stijlvolle design matcht met elk compatible apparaat en dankzij de schok- en waterbestendige metalen behuizing kunnen gebruikers data veilig meenemen waar ze ook gaan.

De DataTraveler Elite G2 is beschikbaar in de capaciteiten 32GB, 64GB en 128GB, heeft een garantieperiode van vijf jaar en wordt ondersteund door de klantenservice van Kingston.

Voor meer informatie, bezoek www.kingston.com.
DataTraveler Elite G2 features en specificaties:
-USB 3.1 Gen 1 (USB 3.0) Support*: snel toegang tot bewerken en verzenden van bestanden.
-Design: matcht met elk compatible apparaat
-LED Indicator: laat je weten wanneer je drive actief is
-Metalen behuizing: de duurzame zinklegering behuizing is schok- en waterbestendig, ideaal om data mee te nemen
-Capaciteit**: 32GB, 64GB, 128GB
-Snelheid: USB 3.1 Gen 11
                 -32GB: 180MB/s leessnelheid, 50MB/s schrijfsnelheid
                 -64-128GB: 180MB/s leessnelheid, 70MB/s schrijfsnelheid
-Omvang: 59.37mm x 18.98mm x 10.8mm
-Temperatuur in werking: 0°C tot 60°C
-Temperatuur bij opslag: -20°C tot 85°C
-Garantie: 5 jaar garantie met gratis technische ondersteuning
Screen Shot 2017-09-18 at 12.18.10.png

*USB 3.1 Gen 1 prestaties vereisen een hostapparaat met een USB 3.0 of 3.1 poort
**Een gedeelte van de vermelde opslag op een flash opslagapparaat wordt gebruikt voor formatteren of andere functies en is dus niet beschikbaar voor dataopslag. Derhalve, is de daadwerkelijke beschikbare capaciteit voor dataopslag lager dan staat vermeld op de producten. Voor meer informatie, ga naar Kingston’s Flash Memory Guide op Kingston.com/flashguide.

KDI.logo.jpgDataTraveler Elite G2 128GB_DTEG2_128GB_ao_hr_01_09_2017 13_12.jpgPackaging_Lifestyle_DTEG2 Laptop_01_09_2017 12_44.jpg

Kingston is te vinden op:

Over Kingston Digital
Kingston Digital, Inc. (“KDI”) is de Flash Memory afdeling van Kingston Technology Company, de grootste onafhankelijke geheugenproducent ter wereld. Opgericht in 2008, KDI is gevestigd in Fountain Valley, California, USA. Voor meer informatie bezoek http://www.kingston.com.

Kingston Digital Releases Stylish USB with Superior Speed

Style and speed combined: the supercar of mobile storage