De’Longhi breidt haar assortiment uit met de nieuwe Espressomachine PrimaDonna S Evo

Van verse koffiebonen tot perfecte resultaten in een handomdraai

Mechelen – De’Longhi introduceert een nieuwe volautomatische espressomachine binnen het PrimaDonna assortiment, de PrimaDonna S Evo ECAM 510.55.M. De nieuwste telg van de familie is een technologisch hoogstandje en voorziet in een breed assortiment aan koffiebereidingen: van Cappuccino en Latte Macchiato, tot Espresso en warme melk. Het toestel is volledig in te stellen naar persoonlijke voorkeuren voor het meest functionele gebruiksgemak. Dit complete toestel is dus een onmisbaar item in de keuken van ieder gezin.
Haal de barista in je naar boven
Een heerlijke koffiesmaak is het resultaat van drie fundamentele elementen: de bitterheid, zuurheid en zoetheid. Dankzij deze volautomatische espressomachines kan je jouw favoriete recept, aangepast aan jouw smaak en voorkeur, opslaan en bereiden met één druk op de knop. Zo stelt u gemakkelijk de hoeveelheid koffie, water en melk in. Maar liefst zes verschillende profielen zijn beschikbaar op de PrimaDonna S Evo zodat ieder lid van de familie zijn persoonlijk profiel heeft en zijn voorkeur niet elke keer moet instellen.
Technologisch pareltje
De maaltechnologie van de De’Longhi PrimaDonna S Evo zorgt voor fijn en gelijkmatig gemaalde koffiebonen en het thermoblock-systeem zorgt voor de juiste bereidingstemperatuur (tussen 83 en 89 °C) om het aroma volledig te laten vrijkomen en behouden. Om het proces compleet te maken, doseert en stampt de zetgroep de gemalen koffie net als een professionele barista aan om een optimale zetdruk van 15 bar bij elke bereidingscyclus. Het resultaat? Een perfect kopje romige, stevige en aromatische koffie. Uiteraard beschikt het apparaat ook over een energiespaarstand die op stand-by en automatische uitschakeling springt.
Melk op de perfecte temperatuur
Geen gedoe met melkschuimers, koude kopjes of lauwe melk in je Latte en cappuccino. Het apparaat kent een dubbelwandig thermo melkreservoir om de melk langer koud te houden en een actieve warmhoudplaat om kopjes te verwarmen. Door middel van het LatteCrema Systeem wordt de perfecte melkschuimlaag op de juiste temperatuur gemaakt. Buiten een automatisch ontkalkings- en reinigingsprogramma heeft de machine een uitneembaar zambak lekbakje, deze zet je nadien gewoon in de vaatwasser en alles is meteen weer proper. De Real AutoClean toets zorgt automatisch voor het reinigen van het melkreservoir. Easy does it!
Look and feel van de PrimaDonna S Evo
Het Soft Touch bedieningspaneel met verlichte LED-symbolen zorgt voor een snel en eenvoudig gebruik van het apparaat door middel van een 2,8 inch LCD display. De'Longhi denkt niet alleen aan de smaak maar ook aan het uiterlijk. Het apparaat past in ieder type keuken door het premium design: het apparaat is afgewerkt in geborsteld roestvrijstaal en dynamische vormen met een variabele hoogte instelling van de uitloopopeningen van 86 tot 142 mm.
Met de tijd mee door middel van de Coffee Link App
Om het apparaat heel eenvoudig op afstand te kunnen bedienen, heeft De'Longhi een exclusieve app ontwikkeld waarmee de PrimaDonna S Evo via bluetooth in verbinding staat met een smartphone. Door middel van deze Real Time connectie kan er ontdekt worden hoe de speciale functies van het apparaat optimaal gebruikt kunnen worden voor de perfecte koffiebereiding en smaak. Via de applicatie kunnen er ook onderhoudsadviezen en gebruikersstatistieken gelezen worden.
De'Longhi_ECAM510.55.M-hero.jpgDe’Longhi PrimaDonna S Evo_2.jpgDe’Longhi PrimaDonna S Evo_3.jpgDe’Longhi PrimaDonna S Evo.jpg

Consumentenadviesprijs: € 1.199,00 De De’Longhi Espressomachine PrimaDonna S Evo ECAM 510.55.M is te verkrijgen bij Krëfel, Vanden Borre, Selection-leden en de lokale vakhandel.

Over De’Longhi
De’Longhi is een Italiaans familiebedrijf opgericht in 1902. Het bedrijf kwam pas echt tot stand in 1950 als producent van olieradiatoren en mobiele airco’s. Vandaag heeft De’Longhi kleine huishoudelijke apparaten in bijna elke categorie. Het unieke, elegante en functionele design is in elk De’Longhi product terug te vinden. Op die manier tracht het bedrijf een antwoord te bieden op de verschillende culturen en huishoudens wereldwijd.  De’Longhi streeft ernaar om elke dag om te toveren in iets speciaal.  Tot op heden is het bedrijf in meer dan 33 landen actief.

Adobe en Microsoft breiden strategisch partnership uit om digitale handtekeningen en samenwerking in de cloud te stimuleren