Nieuw: Pentax K-1 Limited Silver

Graag informeer ik je via deze weg over een bijzondere introductie van Ricoh Imaging, onderdeel van Ricoh Company. Zij komen met een speciale editie van de Pentax K-1. Deze Pentax K-1 Limited Silver komt als een gelimiteerde uitgave uit van 2.000 exemplaren.

De Pentax K-1 (gelanceerd in april 2016) beschikt over een CMOS beeldsensor van 35.9mm x 24.0mm. De Pentax K-1 maakt met 36.4 effectieve megapixels foto’s in extreem hoge resolutie met levendige kleuren. Deze limited edition komt in navolging van de grote vraag naar een camera body en grip die aansluiten bij de zilveren FA Limited Lens series. Als kers op de taart komt dit model komt ook met een limited edition hot shoe cover met logo.

Meer informatie en gedetailleerde specificaties vind je ook op de website van Ricoh Imaging. Beeldmateriaal vind je onderaan dit bericht.

Met vriendelijke groet,

Het Ricoh Imaging-team

sec2-03-sp.jpgsec3-01-sp.jpgsilver-k-1.jpgK-1LS_a2_31_BG.jpg

Over RICOH IMAGING EUROPE S.A.S
Ricoh Imaging is wereldwijd toonaangevend in de productie van recreatieve en professionele beeldverwerkende apparatuur. Met de ervaring van zowel Pentax als Ricoh producten, bewijst het bedrijf zich al decennialang. De uitgebreide productreeks is ontwikkeld met de laatste techniek en bestaat uit hoogwaardige digitale spiegelreflexcamera’s met verwisselbare lensen, een high-end compact camera, een 4K actioncam, 360 graden camera’s en verschillende accessoires. Daarnaast biedt Pentax een breed assortiment aan verrekijkers.

RICOH IMAGING EUROPE S.A.S distribueert zijn producten succesvol via verschillende kanalen, waaronder zelfstandige camerawinkels, grote winkelketens en verschillende andere retailers – zowel online als offline. RICOH IMAGING EUROPE S.A.S is een dochterbedrijf en het hoofdkantoor van RICOH IMAGING COMPANY LTD bevindt zich in Japan.

Meer informatie over Ricoh Imaging is beschikbaar via de website: http://www.ricoh-imaging.be.

RICOH THETA V

Le dernier né de la gamme THETA réalise des vidéos 4K à 360 degrés avec enregistrement spatial du son