RICOH THETA SC nu verkrijgbaar in limited edition HATSUNE MIKU-uitvoering

RICOH THETA SC nu verkrijgbaar in limited edition HATSUNE MIKU-uitvoering

Een 360-gradencamera om te genieten van sferische beelden in één enkel shot

Om het 10-jarige bestaan van de Japanse virtuele popster Hatsune Miku te vieren, introduceert RICOH een limited edition van haar 360-gradencamera, de ‘RICOH THETA SC HATSUNE MIKU’.

De RICOH THETA SC HATSUNE MIKU is gebaseerd op de RICOH THETA SC, uitgebracht in oktober 2016, en is een officiële ‘Hatsune Miku’-editie. De camera is voorzien van speciale illustraties door illustrator KEI op een blauw-groene body, de themakleur van Miku. Het thema werd tot in de details uitgewerkt, waardoor zelfs de sluitergeluiden bij het fotograferen en de sluiterknop werden aangepast. Afbeeldingen die in 360-graden werden genomen, kunnen geïmporteerd worden in de speciale RICOH THETA HATSUNE MIKU-app*. Op die manier verschijnt een 3D-Hatsune Miku op jouw 360-gradenfoto.

Bijzonder collectors item
Bij het product worden eveneens speciale collectors items meegeleverd, zoals een sleutelhanger geprint met serienummer tot de eerste 3.939 exemplaren en een exclusieve ABITAX-hoes in een doos met speciaal design. De hoes en doos zijn geïllustreerd door illustrator Fuzichoco en alleen verkrijgbaar bij dit product, wat het tot een waar totaalpakket voor de echte fans en liefhebbers maakt.**

RICOH THETA SC - HATSUNE MIKU omvat:
- Een origineel ontwerp gedrukt op de typisch blauw-groen gekleurde camera
- Een speciaal ontworpen roze aan- en uitknop
- Origineel Hatsune Miku-sluitergeluid i.s.m. Crypton Future Media, Inc.
- Inclusief sleutelhanger met speciale Hatsune Miku-illustratie en serienummer.
- Inclusief  speciale ABITAX-hoes in exclusieve blauwgroene kleur.
- Exclusieve gedecoreerde box met speciaal ontwerp.
- De camera specificaties zijn hetzelfde als die van de RICOH THETA SC.

- De meest recente informatie over dit product is te vinden op de hiervoor speciale website http://miku.ricoh/
- De limited edition-producten zijn vanaf eind september beschikbaar in Europa via http://shop.ricoh-imaging.eu

Specificaties
Screen Shot 2017-08-08 at 09.21.28.png

* Alleen de 360-gradenfoto’s genomen met de RICOH THETA SC Type HATSUNE MIKU kunnen worden geïmporteerd in de 360-graden RICOH THETA  Type HATSUNE MIKU beeldbewerkingsapp (iOS en Android).

** Een speciale tote bag met Fuzichoco’s illustratie wordt bijgevoegd als speciaal cadeau bij camera’s die worden gekocht tijdens de speciale aanbieding bij Magical Mirai 2017.

***

Over Hatsune Miku
Hatsune Miku is een Japanse virtuele zangeres met spraaksynthesesoftware die ontwikkeld is door Crypton Future Media, Inc.  Dit personage treedt in hologramvorm ‘live’ op en krijgt iedereen aan het zingen en dansen. Hatsune Miku werd in 2007 uitgebracht en kreeg meteen veel aandacht; momenteel wordt ze ingezet op verschillende niveaus, zoals in de ontwikkeling van producten en live performances als virtuele zangeres.

Officiële website: http://piapro.net/intl/en_character.html.

Over RICOH IMAGING EUROPE S.A.S
Ricoh Imaging is wereldwijd toonaangevend in de productie van recreatieve en professionele beeldverwerkende apparatuur. Met de ervaring van zowel Pentax als Ricoh producten, bewijst het bedrijf zich al decennialang. De uitgebreide productreeks is ontwikkeld met de laatste techniek en bestaat uit hoogwaardige digitale spiegelreflexcamera’s met verwisselbare lensen, een high-end compact camera, een 4K actioncam, 360 graden camera’s en verschillende accessoires. Daarnaast biedt Pentax een breed assortiment aan verrekijkers.

RICOH IMAGING EUROPE S.A.S distribueert zijn producten succesvol via verschillende kanalen, waaronder zelfstandige camerawinkels, grote winkelketens en verschillende andere retailers – zowel online als offline. RICOH IMAGING EUROPE S.A.S is een dochterbedrijf en het hoofdkantoor van RICOH IMAGING COMPANY LTD bevindt zich in Japan.

Meer informatie over Ricoh Imaging is beschikbaar via de website: http://www.ricoh-imaging.be.

LG lance le lave-linge TwinWash™ à deux tambours

Un lave-linge dédoublé, équipé du moteur DirectDrive™, silencieux et économe, qui vous fait gagner de la place et un temps précieux