LG ontvangt EISA-award voor OLED TV

Naast drie EISA-awards ontvangt LG predicaat ‘Beste van de test’ van Test-Aankoop voor OLED C7

Edegem, 16 augustus 2017 - De vakorganisatie EISA, European Imaging and Sound Association, heeft drie producten van LG bekroond voor hun superieure kwaliteit tijdens de 2017-2018 awards. Het model OLED65E7 is onderscheiden met de 2017-2018 award voor beste OLED TV. Het is voor de zesde keer op rij dat LG in de prijzen valt met een OLED TV. Deze award voor beste OLED TV is een bekroning voor de OLED-technologie van LG. De 2017 LG OLED line-up werd reeds geroemd door verschillende organisaties. Zo werd de LG OLED55C7V in juli uitgeroepen tot “Beste van de test” door Test-Aankoop.

De slanke LG OLED65E7V ontving de EISA-award voor zijn perfecte beeldkwaliteit, grote kijkhoek en premium ondersteuning van zowel HDR 10 als Dolby Vision™. “We zijn erg trots met de erkenning voor de belangrijke rol die we gespeeld hebben in het ontwikkelen van OLED-technologie. Onze OLED TV’s leiden de premium tv-markt met producten die erkend worden voor hun geavanceerde technologie, verbazingwekkende helderheid en een prachtig design." aldus Philippe Dierckx, Sales & Marketing Director bij LG Electronics Benelux.

Daarnaast viel LG nog twee keer in de EISA-prijzen: de LG SUPER UHD TV 55SJ850V werd erkend met de EISA LCD TV 2017-2018 award. De jury prees de rijke kleuren, de brede kijkhoek door de LG Nano Cell™ technologie, de intuïtieve webOS 3.5 gebruikersinterface en de HDR-technologie, die elke scène optimaliseert en vanuit alle hoeken een levendige kijkervaring creëert. Daarnaast won de LG soundbar SJ9 de EISA Soundbar 2017 award dankzij zijn stijlvolle design en kristalheldere audiocapaciteiten met Dolby Atmos-technologie voor het ultieme surround sound-effect.

Lees het volledige bericht op LG Newsroom.

BERICHT VOOR DE REDACTIE
De volledige berichtgeving rondom deze awards vind je onderaan dit bericht en op de www.lgnewsroom.com. IFA-bezoekers kunnen deze LG-producten ontdekken in Hall18 in Messe Berlin tussen 1 en 6 september.

LG EISA Awards

Over LG Electronics
LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) is wereldwijd leider en technologische innovator op gebied van consumentenelektronica, mobiele communicatiemiddelen en huishoudelijke apparatuur. Met 77.000 werknemers en 125 locaties wereldwijd, boekte LG een wereldwijde omzet van USD 109.31 miljoen (KRW 126.3 miljard) in 2016. LG Electronics bestaat uit vier bedrijfsonderdelen – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance & Air Solutions en Vehicle Components – en is één van ‘s werelds toonaangevende producenten van flatscreen televisies, mobiele apparaten, airconditioners, wasmachines en koelkasten. LG Electronics Benelux Sales BV is gevestigd in Amstelveen, Nederland, met een regionaal kantoor in Edegem, België. Meer informatie en nieuws over LG Electronics zijn te vinden op lg.com/nl.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

LEWIS
Telefoon: +32 (0)3 304 36 30
Email: lgbenelux@teamlewis.com

LG geeft wasmachine dubbele lading met komst van de TwinWash™

Dubbele wasmachine met stille en zuinige DirectDrive™ motor bespaart kostbare tijd en ruimte