Progress organiseert NativeScript Developer Day in Rotterdam

Progress organiseert NativeScript Developer Day in Rotterdam

Tijdens het evenement zijn er presentaties van onder andere Nationale-Nederlanden, Triodos Bank, Quintor, Essent en Combidesk en komen NativeScript experts, bij elkaar om ervaringen uit te wisselen.

Rotterdam, 31 augustus 2017Progress (NASDAQ: PRGS) kondigt de NativeScript Developer Day aan, dat op 28 en 29 september plaatsvindt in Rotterdam. Het evenement biedt twee dagen lang de mogelijkheid om kennis en best practices op te doen op het gebied van NativeScript en mobile development. Het evenement richt zich op bestaande NativeScript ontwikkelaars die hun vaardigheden willen verbeteren en op websiteontwikkelaars die zich willen richten op mobile developers.

“We zijn er trots op om het NativeScript Developer Day event in Europa te organiseren en te laten zien hoe het framework developers heeft geholpen snel en kostenefficiënt apps te bouwen die bijdragen aan bedrijfsuccessen”, zegt Faris Sweis, SVP en General Manager Developer Tooling Business, Progress. “Dankzij een combinatie van content voor gevorderde gebruikers en nieuwkomers, biedt het evenement ontwikkelaars meer kennis over de ontwikkeling van iOS en Android apps, die naadloos op elk scherm en apparaat draaien, met Angular, TypeScript en JavaScript.”

Op 28 september is er een praktijkgerichte workshop en op 29 september vindt de conferentie plaats. Tijdens de workshop kunnen deelnemers met weinig ervaring op het gebied van NativeScript kennis op doen over de basisbeginselen van het framework en hun eigen iOS en Android app ontwikkelen door middel van Angular, een open-source development framework van Google. De workshop wordt geleid door Sebastian Witalec, Developer Advocate, Mobile Developer Relations bij Progress. Sebastian Witalic is een ervaren spreker op technologie-evenementen.

Op 29 september komen vanuit heel Europa NativeScript experts samen om hun best practices op het gebied van native applicatieontwikkeling en gebouwde applicaties te delen. Ze onthullen hoe NativeScript heeft geholpen bij het reduceren van de ontwikkeltijd, het benutten van commerciële mogelijkheden en het creëren van inspirerende gebruikerservaringen. De sprekers op het event zijn onder anderen Rowdy Rabouw van Nationale-Nederlanden, Winfred van Egteren van Triodos Bank, Eddy Verbruggen van Combidesk, Jasper Boeijenga van Essent, Rachèl Heimbach van Quintor, Essent en Julian Steiner van Progress.

NativeScript is een krachtig en agile open-source framework voor de creatie van cross-platform native apps met Angular, TypeScript of JavaScript. Het is ontwikkeld om het hergebruik van grote stukken code mogelijk te maken en reduceert de ontwikkelkosten doordat ontwikkelaars hun bestaande vaardigheden kunnen benutten. Het aantal gebruikers van NativeScript groeit en NativeScript stelt organisaties uit verschillende industrieën en verschillende gebruikers in staat om mooie en toegankelijke native userinterfaces te bouwen.

NativeScript Developer Day wordt georganiseerd door Progress in samenwerking met Nationale-Nederlanden en Quintor. Bezoek de website voor meer informatie of om te registreren: https://www.nativescript.org/events/developer-day-europe-2017

Over Progress
Progress (NASDAQ: PRGS) biedt een leidend platform voor de ontwikkeling en inzet van bedrijfskritische applicaties. Progress stelt bedrijven en ISV’s in staat om cognitive-first applicaties te bouwen en te leveren, die big data gebruiken om bedrijfsinzichten en competitieve voordelen te verkrijgen. Progress biedt technologieën waarmee krachtige user interfaces voor elk device kunnen worden ontwikkeld, een betrouwbaar, veilig en schaalbaar backend platform voor de inzet van moderne applicaties en leidende dataconnectiviteit voor uiteenlopende bronnen. Daarnaast bevat het bekroonde predictive analytics die de kracht van machine learning toegankelijk maakt voor iedere organisatie. Meer dan 1700 softwareleveranciers, 80.000 enterprise klanten en 2 miljoen ontwikkelaars vertrouwen op technologie van Progress voor hun applicaties. Meer informatie: http://www.progress.com/ of bel ons op: 010-235 1111 (NL) / 015-307700 (BE).

Volg Progress Software op Twitter: @ProgressSW

Voor verdere persinformatie of fotomateriaal kunt u contact opnemen met het team van LEWIS.

Progress présente Kendo UI Builder 2.0, le nouveau standard de l'expérience web OpenEdge

Progress Kendo UI Builder 2.0 comprend des fonctionnalités de création, une meilleure connectivité des données et de nouveaux composants IU qui permettent aux développeurs OpenEdge de créer des expériences web modernes.