Kingston Digital lanceert microSD kaartlezer voor type-C USB

Kingston Digital lanceert microSD kaartlezer voor type-C USB

MobileLite Duo 3C optimaal voor apparaten met een type-C USB poort & Compacte microSD kaartlezer met dual interface voor type-A en type-C USB poorten

Brussel - Kingston Digital Europe Co LLP, onderdeel van Kingston Technology Company, leider op het gebied van geheugenproducten, kondigt de MobileLite Duo 3C aan. Dit is een microSD kaartlezer die is voorzien van een dual interface die werkt met type-A USB poorten en type-C USB poorten. De kaartlezer is echter speciaal ontworpen voor apparaten met een type-C USB poort.

MobileLite Duo 3C voldoet aan de specificaties van de USB 3.1 Gen 1 (USB 3.0) en maakt het mogelijk om snel video’s, foto’s of andere grote bestanden te verplaatsen of over te zetten. De kaartlezer is geschikt voor microSD, SDHC, SDXC, UHS-I en ondersteunt de laatste kaart snelheden. Met zijn compacte metalen vorm is de MobileLite Duo 3C geschikt om te vervoeren in een rugzak, handtas of broekzak, zodat het altijd binnen handbereik is.

“MobileLite Duo 3C is een kaartlezer die geschikt is voor zowel nieuwere als oudere systemen, omdat het met de nieuwste type-C en type-A USB apparaten werkt”, zegt Sibyl Jacob, Business Development Manager Belux bij Kingston. “USB type-C wordt steeds populairder en onze nieuwe kaartlezer is perfect voor persoonlijk en voor zakelijk gebruik. Door zijn robuuste en lichte design kan het daarnaast overal mee naartoe worden genomen.”

MobileLite Duo 3C wordt geleverd met twee jaar garantie, gratis technische ondersteuning en de betrouwbaarheid waar Kingston om bekend staat. Meer informatie is beschikbaar via www.kingston.com.
Kingston MobileLite Duo 3C features en specificaties:
- Dual Interface: werkt met oudere en nieuwere systemen dankzij de USB-A en USB-C aansluiting.
- Compact: de lichte storage-oplossing die gemakkelijk is mee te nemen in je broekzak of tas.
- Robuust: dankzij het metalen omhulsel kan het overal mee naartoe worden genomen.
- USB 3.1 Gen 1 (USB 3.0) ondersteuning1: download foto’s en video’s met grote snelheid en deel ze online.
- Afmetingen: 43mm x 18mm x 11mm
- Ondersteunde kaarten: microSD/microSDHC, UHS-I/microSDXC UHS-I
- Temperatuur operationeel: 0°C tot 60°C
- Temperatuur bij opslag: -20°C tot 70°C
- Garantie: 2 jaar garantie met gratis technische ondersteuning
Raster NL.png
Image 1.jpgImage 4.jpgImage 2.jpgImage 3.jpgLogo.png

Kingston is te vinden op:

Over Kingston Digital
Kingston Digital, Inc. (“KDI”) is de Flash Memory afdeling van Kingston Technology Company, de grootste onafhankelijke geheugenproducent ter wereld. Opgericht in 2008, KDI is gevestigd in Fountain Valley, California, USA. Voor meer informatie bezoek http://www.kingston.com.

Kingston Digital dévoile son nouveau lecteur de carte microSD USB Type-C

Le MobileLite Duo 3C est idéal pour les appareils équipés de ports USB Type-C & Le lecteur de cartes microSD est aussi bien compatible avec les ports USB Type-A qu’avec les Type-C