De’Longhi MultiGrill CGH 1030D: grillen en bakken in een handomdraai voor het hele gezin

PERSBERICHT

Onmisbare keukenhulp van De’Longhi met 7 kookfuncties en 3 bakplaten

Mechelen – De’Longhi lanceert vandaag de nieuwste grill van de familie: de multifunctionele MultiGrill CGH 1030D. Dankzij de zeven kookfuncties en de drie sets bakplaten zijn de mogelijkheden van het toestel erg uitgebreid: van het grillen van vlees, vis, gevogelte, groenten, panini’s tot het bakken van pannenkoeken en wafels. De extra grote bakplaten omvatten niet alleen een anti-aanbaklaag, ze zijn ook verwijderbaar en vaatwasbestendig en maken zo het gebruiksgemak volledig.  Dit complete toestel is een onmisbaar item in de keuken van elke familie.
De zomerperiode is officieel aangebroken en dat staat garant voor last-minute etentjes of bezoek van vrienden of familie waarvoor je niet te veel tijd wil of kan doorbrengen in de keuken. Dankzij de MultiGrill CGH 1030D met een extra groot oppervlak (37x23cm; open 37x46cm) tover je moeiteloos iets lekkers tevoorschijn: of je nu gaat voor een zoete brunch met wafels en pannenkoeken, of lekkere bruschetta’s bij een aperitief, of wanneer een traditionele barbecue niet kan doorgaan omwille van regenweer, deze MultiGrill biedt de oplossing.

Digitale topgrill in jouw keuken

De MultiGrill van De’Longhi met 2.000W vermogen heeft maar liefst zeven kookfuncties: van een gewone grillfunctie, tot plancha functie en wafelgrill of een combinatie. De hoogte tussen de bakplaten kan afgesteld worden in drie verschillende niveaus (tot 10.5cm), afhankelijk van wat er tussen de grill ligt. Via de LED display kan de temperatuur en tijd elektronisch gecontroleerd worden en het toestel heeft zelfs een specifieke temperatuursstand voor wafels zodat die in optimale temperatuur gebakken kunnen worden.

Om de MultiGrill te reinigen kan je het vet met bijgevoegde schraper snel en eenvoudig in het opvangbakje verzamelen. De bakplaten én het opvangbakje zet je nadien gewoon in de vaatwasser en alles is meteen weer proper. Om het verhaal tenslotte compleet te maken, biedt de exclusieve applicatie van De’Longhi een waaier aan recepten en kooktips, die je stap voor stap begeleiden tijdens een bereiding met de MultiGrill CGH 1030D.
Multigrill 4.pngMultigrill 1.jpgMultigrill 2.pngMultigrill 3.pngDe'Longhi_Better_Everyday.jpg

Consumentenadviesprijs: € 279,99
De De’Longhi MultiGrill CGH 1030D is te verkrijgen bij Krëfel, Vanden Borre en Selexion

Over De’Longhi
De’Longhi is een Italiaans familiebedrijf opgericht in 1902. Het bedrijf kwam pas echt tot stand in 1950 als producent van olieradiatoren en mobiele airco’s. Vandaag heeft De’Longhi kleine huishoudelijke apparaten in bijna elke categorie. Het unieke, elegante en functionele design is in elk De’Longhi product terug te vinden. Op die manier tracht het bedrijf met haar producten een antwoord te bieden op de verschillende culturen en huishoudens wereldwijd.  De’Longhi streeft ernaar om elke dag om te toveren in iets speciaal.  Tot op heden is het bedrijf in meer dan 50 landen actief.

Persuitnodiging – Mooimakers lanceert zomercampagne tegen zwerfvuil

De grote vakantieuittocht is nu echt begonnen. De komende weken houden weer honderdduizenden vakantiegangers halt langs de snelwegparkings, die het helaas hard te verduren krijgen. Samen met het aantal vakantiegangers nemen immers ook het zwerfvuil en het sluikstort expo